reklama

Maska, ktorá porazí celulitídu

Som žena, aj ty? Zrejme máme niečo spoločne. Celulitídu. Trošku sa poopravím. Mali sme. Boj s ňou vyhrávam. Dúfam, že navždy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Články, ktoré ťa privádzajú do šialenstva. Celé dni roluješ internetové portály a hľadáš. Ako byť krásna, ako sa zbaviť svojho najväčšieho nepriateľa, celulitídy. Nič? Si bezradná? Verím ti. Verím všetkým ženám, ktoré denne myslia na svoje telo, na svoje JA. Ale dosť už o dristoch, na to si predsa môj článok neotvorila.

Celulitída je typická pomarančová kôra, buď ju vidíte, len keď stlačíte kožu, alebo sa tak roztiahla, že stačí jeden pohľad do zrkadla a je tam. Je ju vidieť voľným okom a nepotrebujete ani stláčať prstami svoju pomarančovú kožu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem čo píšem. Prejšla som si tým. Noci strávené rolovaním článkov, prednášky venované môjmu usilovnému hľadaniu, až prišiel deň, kedy som sa nahnevala na tieto všetky blbé články, ktoré mi vraveli: "musíš, cvičiť, zdravo jesť, inak ta pliaga neodíde". Následne plno článkov o drahej kozmetike, ktorá ti zaručí postavu, bez pohnutia prstom, stačí sa ňou natrieť.

Áno niečo na tom je. Vzala som si zo všetkého niečo. Prv som začala cvičiť. Žiadne leňošenie pred telkou, a taktiež žiadne drepy. Cvičila som podľa plánov (vypracované trénerkou), kúpila som si BODYBE SRUB a ANTI-CELUTITE WARMING GEL. A vravím si musí to stačiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po mesiaci cvičenia, natierania prišli prvé výsledky. Naozaj tie kávové zrna pomáhajú! celulitídu nevidím, Po pravde, keď stlačím prst ešte je tam, ale pomáha to. A ten Warming gel? Strašne to páli, vždy mam pocit, že zhorím za živa, ale asi to tiež pomáha. A celková suma? Dokopy do 20€. No nekúp to. Nerobím nikomu reklamu, ale boj nad celulitídou vyhrávam vďaka ním. :) Samozrejme tie články neklamali, že bez pohybu to asi nepôjde. 

Obrázok blogu
Zuzana Repková

Zuzana Repková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Quid rides? De te fabula narratur - Prečo sa smeješ? reč je o tebe. Áno, presne o tebe je táto stránka. Snažím sa priblížiť tvojmu ja. Riešiť spoločenské problémy,problémy,ktoré trápia našu spoločnosť. Alebo aspoň mňa a teba. A nie len to, vďaka cestovaniu budem ti približovať, kultúru, špeciality a hlavne mentalitu ľudí zo zahraničia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu